fredag 1 januari 2010

2010

Nu har vi lämnat 2009 bakom oss, NU är det 2010!!!
Årets första låt som jag lyssnade på blev: All for the Glory - Kiss.
Vad har 2010 att erbjuda? Fotbolls Vm kommer definitivt bli en höjdare,det känns skönt på något sätt att Sverige inte är med. Varför? Man slipper vara nervös, man slipper det tråkiga defensiva tänket och man slipper den arroganta Zlatan.

Kiss kommer till Sverige i sommar och självklart har jag fixat biljetter till Stockholm spelningen, Malmö spelningen och till en spelning i Danmark.
Juni blir således en riktig Kiss månad!

Valet kommer bli intressant, blir första gången som jag får rösta, och jag ska självklart göra det. De som känner mig vet nog vad jag kommer att rösta på.

Iron Maiden ska till en festival i Sverige, får se om man drar dit men det är ju nästan ett måste.

Annars får året bli som det blir!

Inga kommentarer: