lördag 14 februari 2009

Skön dag

Det har varit en riktigt trevlig dag hittills. Fint väder och en riktigt skön lång promenad var precis vad jag behövde så här innan hockeyn ska till att börja. Färjestad-Fusklunda.
Vad förväntar jag mig? Jag förväntar mig att Färjestad ska visa motivation och att de spelar för sin heder, det verkar bli fullsatt så nu är det högtid att visa mästarklass. Jag har en smygande känsla av att Frölunda kommer att vinna med några puckar idag och det grundar jag på att Färjestad är på tok för ojämna i matcherna. 1 dålig period, en bra period och en blandad period håller inte om man vill vinna serien och även Sm guld.

På pappret ska Frölunda också vara ett snäpp starkare men man har ju sett att det är svårt att köpa sig framgång.

Får Färjestad hål på "Honken" tidigt så vinner Färjestad.
Det blir inget melodifestivalen ikväll för mig, tänkte se några avsnitt av världens bästa tv-serie "24".

Inga kommentarer: