söndag 11 januari 2009

24 säsong 7

Piss väder, bra fotboll och premier idag för nya säsongen av 24, en rätt slapp dag med andra ord.
24 Redemption är ett 2 timmar långt avsnitt som jag redan har sett men det känns ändå skönt att det drar igång. Förväntningarna är högt ställda i och med att säsong 6 blev en liten flopp.
Enligt mig är detta världens bästa tv-serie men smaken är som baken,delad!

Real Madrid vann borta mot Mallorca med 3-0. Det kunde lika gärna blivit 3 mål till.
Real spelade ganska defensivt men med sylvassa kontringar.
Räknar dock med att Barca kommer att hålla undan och vinna ligan, de leder med 12 poängs marginal och är man ett bra lag bör man inte tappa det.

Arjen Robben går mot en riktigt bra säsong för övrigt, killen har haft otroliga skadebekymmer genom åren men är nu helt frisk. Detta kan bli världens bästa lirare om något år ifall han är hel.

Har vilat ut mig rejält i helgen och nu känner jag mig fit for fight och är redo för en ny arbetsvecka. På lördag ska jag och syrran till Karlstad för att se Färjestad-Rögle.

Inga kommentarer: