lördag 13 december 2008

El Clasico

Sitter i soffan och funderar lite kring kvällens "el clasico".
Barcelona är i jätte bra form och Real har lite sämre form. Dock tror jag att detta kan vara rätt tillfälle att slå Barca. Barcelona kommer att ha världens press hemma på Camp Nou medans Real kan spela relativt avslappnat. Det kan iof gå åt andra hållet också men jag är optimist.
Real saknar mängder av nyckelspelare bland andra Diarra och Ruud Van Nistelrooy som är långtidsskadade. Nu krävs det att Real spelar ett smart bortaspel och inte försöker spela glammig anfallsfotboll varje gång det får bollen. Det får se tråkigt ut bara det är effektivt.

Idol avslutades igår och Kevin vann, jaha?
Den tävlingen är för mig ett stort skämt. Visst hade vinnarna på riktigt slagit igenom med dunder och brak efter vinsten så är det väl en sak, problemet är bara att de försvinner lika snabbt som de dök upp.

Jag känner mig för övrigt lite halvkrasslig så jag ska nog ta en chillar dag.

Inga kommentarer: